Uusi Asiakaspiste-sivusto toimii porttina kaikkiin Meitan palveluihin. Asiakaspisteestä löydät kaikkien Meitan palvelualueiden tärkeimmät infot, asiakaspalvelun yhteystiedot sekä usein kysyttyjä kysymyksiä. Sivusto on käytettävissä laite- ja paikkariippumattomasti eikä vaadi erillistä kirjautumista.
Asiakaspisteeseen päivitetään uutta sisältöä aktiivisesti ja se tulee ajastaan korvaamaan muut Meitan asiakaspalvelusivustot. Vanhojen palvelukanavien poistosta tiedotamme erikseen.
Huomioithan: Asiakaspiste ei kuitenkaan korvaa Meittari itsepalvelukanavaa vaan palvelupyynnöt, häiriöilmoitukset ja verkkokauppatilaukset tehdään jatkossakin Meittari Itsepalvelukanavan kautta. Uutena Meittariin on lisätty myös henkilöstöpalveluiden asiointilomakkeita. Reitin Meittariin löydät myös Asiakaspiste-sivustolta.
Käythän antamassa Asiakaspiste-sivustosta palautetta sivustolta löytyvän palautelomakkeen kautta. Kehitämme sivustoa myös tulleen palautteen perusteella.