
Anna palautetta
Kiitos palautteestasi – se on meille tärkeä!
Tavoittelemme erinomaista asiakaskokemusta ja siksi toivomme sinun kertovan, miten onnistuimme. Voit antaa palautetta joko yleisesti Meitan toiminnasta, henkilökohtaisesta palvelukokemuksestasi tai Asiakaspiste-sivuston käyttäjäkokemuksestasi. Arvostamme erityisesti palautetta, jonka avulla voimme kehittää toimintaamme ja palvella näin asiakkaitamme entistä paremmin.
Käsittelemme palautteesi luottamuksellisesti. Palautteesi ohjautuu Meitan asiakkuustiimille, joka käsittelee palautteen ja ohjaa sen sisäisesti eteenpäin mahdollisia jatkotoimia varten.
Mikäli toivot, että palautteeseesi vastataan, muistathan jättää lomakkeelle yhteystietosi. Yhteystiedoistasi ei synny Meitalle rekisteriä. Palautejärjestelmän keräämiä tietoja käytetään ainoastaan palauteviesteihin vastaamiseen ja mahdolliseen tilastointiin. Pyrimme vastaamaan palautteeseesi mahdollisimman pian.