Ajankohtaista
Tutustu ajankohtaisiin sisältöihimme! Julkaisemme Meitan toimintaan sekä palveluihin liittyviä ajankohtaisia uutisia säännöllisesti. Palveluitamme koskevat UKK-artikkelit eli usein kysytyt kysymykset tukevat sinua palveluihin liittyvien ongelmatilanteiden ratkaisemisessa.
Uusimmat sisällöt
-
Tunnelmia alueellisilta asiakaspäiviltä
-
Teen palvelupyynnön sähköpostitse. Mitä tietoja kirjaan?
-
Lifecare-salasanani ei toimi tai on unohtunut. Mitä teen?
-
Mistä löytyy ohjeita Laituri-käyttöoikeuksien hallintasovelluksen käyttöön?
-
Oletko kohdannut haasteita esimerkiksi Internet-palveluiden nopeudessa?
-
Kuinka luon pikakuvakkeen työpöydälle verkko-osoitteesta?
-
Mistä löydän tiedon uusista M365-ominaisuuksista?
-
Mikä ero on F3‑, E1‑, E3- ja E5-lisensseillä?
-
Mikä on MFA?
-
Office 365-työpöytäsovellus (esim. Word, Outlook tai Excel) ilmoittaa, ettei ole käyttöoikeutta. Mitä teen?
-
Työasemalle kirjautumisen tunnus on lukossa. Mitä teen?
-
Lifecare-tunnukseni on lukossa. Mitä teen?