Yhtey­den­ot­to­ka­na­vat

Päivitetty

Tässä kuvassa kaksi meitalaista seisoo toimiston käytävällä ja juttelee iloisesti

Meittari Itsepal­ve­lu­ka­nava

Entä jos käytös­säsi ei ole Meittaria?

  • Jos sinulla ei ole pääsyä Meitta­riin, voit lähet­tää meille palve­lu­pyyn­nön sähköpostitse. 
  • Tee IT-asioita koske­vat pyynnöt osoit­tee­seen [email protected] ja Mediatri-järjes­tel­mään liitty­vät pyynnöt [email protected].
  • Katso talous- ja henki­lös­tö­hal­lin­non palve­lu­jen tarkem­mat yhteys­tie­dot linkin takaa. 
  • Huomioit­han, ettei sivus­tolla ole saata­villa yksit­täis­ten asian­tun­ti­joi­den yhteystietoja.

Katso palve­lua­luei­den yhtey­den­ot­to­ka­na­vat ja johdon yhteys­tie­dot

ServiceDesk

  • IT-palve­lui­den asiakas­pal­velu
  • Service­Desk auttaa sinua akuuteissa, työtä estävissä ongel­missa (kuten tieto­tek­ni­sissä neuvon­ta­pyyn­nöissä ja ohjel­mien asennuksissa)
  • Jos sinulla ei ole mahdol­li­suutta käyttää Meitta­ria, voit olla yhtey­dessä puheli­mitse 013 339 0700 (klo 07:30 — 16:00) ja sähkö­pos­titse
    [email protected]

Taspa

  • Talou­den ja henki­lös­tö­hal­lin­non asiakaspalvelu
  • Taspa neuvoo sinua esimer­kiksi lasku­tuk­seen ja palkka-asioi­hin liitty­vissä kysymyksissä
  • Jos sinulla ei ole mahdol­li­suutta käyttää Meitta­ria, voit olla yhtey­dessä puheli­mitse 013 339 0750 (klo 09:00 — 15:00) ja sähkö­pos­titse
    [email protected]

Voit vaihtaa salasa­nasi itsepalveluna!

Onko verkko­tun­nuk­sesi (tunnus, jolla kirjau­dut työase­malle) salasana vanhen­tu­nut? Ei hätää – voit vaihtaa salasa­nasi kätevästi itsepalveluna! 

Tässä on kuva Meitan toimiston taukotilan eli kahvilan tyhjistä pöydistä ja tuoleista

Oletko uusi työntekijä?

Oletko aloit­ta­nut työt Meitan asiakas­or­ga­ni­saa­tiossa? Tutustu usein kysyt­ty­jen kysymys­ten pohjalta koottuun ohjee­seen, josta löydät: 

  • Tärpit uuden palve­lus­suh­teen alkuun
  • Vinkit työsken­te­lyyn
  • Ohjaus asioin­tiin Meitan sähköi­sissä asiointikanavissa

Millai­sia asioita voit hoitaa Meittarissa?

Löydät alta esimerk­kejä asioin­ti­mah­dol­li­suuk­sista. Varmis­tat­han omasta organi­saa­tios­tasi, mitkä palve­luista ovat käytössäsi.

Meittari on käytet­tä­vis­säsi 24/7!

Voit hoitaa Meitta­rissa monia IT‑, talous- ja henki­lös­tö­hal­lin­non palve­lui­hin liitty­viä asioita. Näet Meitta­rista kätevästi avoimet ja ratkais­tut palve­lu­pyyn­tösi. Voit täyden­tää tekemääsi palve­lu­pyyn­töä sekä kysyä tarvit­taessa lisätie­toja. Meittari on käytös­säsi vuoden jokai­sena päivänä, kellon ympäri 24/7.

Haluatko antaa Meitta­rista tai muista Meitan yhtey­den­ot­to­ka­na­vista palau­tetta? Jätä palaut­teesi Anna palau­tetta-sivun kautta.

Tässä kuvassa on neuvotteluhuoneen pöytä, neljä tuolia sekä toimistokaapit

Miten pääset kirjau­tu­maan Meittariin? 

Valitse alta oma organi­saa­tiosi tai sen sijain­ti­paikka. Käyttä­jä­tun­nuk­sena toimii sähkö­pos­tio­soit­teesi ja salasa­nasi on se, jolla kirjau­dut työase­malle.

Suosit­te­lemme kirjaa­maan palve­lu­pyyn­nön suoraan Meitta­riin, sillä se nopeut­taa asiasi käsittelyä. 

Meittari Itsepal­ve­lu­ka­nava

  • Etelä-Karjala
  • Etelä-Savo
  • Päijät-Häme

Meittari Itsepal­ve­lu­ka­nava

  • Etelä-Karja­lan hyvinvointialue

Meittari Itsepal­ve­lu­ka­nava

  • Pohjois-Karjala
  • Pohjois-Karja­lan hyvin­voin­tia­lue – Siun sote

Ajankoh­taista Meittarissa

  • Löydät Ajankoh­taista-sivulta Meitta­ria koske­via uutisia sekä ohjeita


Oliko tästä sivusta hyötyä? 

Kerro meille, mitä mieltä olit sivusta. Huomioimme palaut­teen Asiakas­pis­teen kehit­tä­mi­sessä. Palaute annetaan anonyymisti. 

Kiitos arvios­tasi – hienoa, että sivusta oli sinulle hyötyä! 

Pahoit­te­lut, ettei sisältö vastan­nut odotuksiasi! 

Kerro, miten voimme paran­taa sisältöä?