
Yhteydenottokanavat
Meittari Itsepalvelukanava palvelee sinua!
Voit hoitaa Meittarissa IT-palveluiden ja Henkilöstöhallinnon palveluiden asioita 24/7:
- IT-palvelupyynnöt, kuten
- neuvontapyynnöt tietotekniseen ongelmaan, ohjelmien asennuspyynnöt, häiriöilmoitukset ja ilmoitukset laitteen toimimattomuudesta
- tunnuksen salasanan nollaukset
Huom! Voit vaihtaa salasanan itsepalveluna!
- Tunnus- ja käyttöoikeusasiat
- Palkansaajan lomakkeet, kuten
- palkka- ja palvelutodistuksen tilaaminen, veroprosentin muutospyynnöt, kysy palkanmaksusta, palkasta perittävät maksut
- palkka- ja palvelutodistuksen tilaaminen, veroprosentin muutospyynnöt, kysy palkanmaksusta, palkasta perittävät maksut
- HR- ja esihenkilökäyttäjän lomakkeet, kuten
- hyväksytyn palkkamateriaalin toimittaminen, esihenkilömuutokset, palvelusuhteen muutokset, hyväksyttyjen työtodistusten toimittaminen jne.
- hyväksytyn palkkamateriaalin toimittaminen, esihenkilömuutokset, palvelusuhteen muutokset, hyväksyttyjen työtodistusten toimittaminen jne.
- Verkkokauppa
- Työasemat, mobiililaitteet
- Lisenssit (mm. Microsoft-lisenssit)
- Puhe- ja dataliittymät
- Oheislaitteet
- OC-tunnustilaukset
- Palomuurisääntömuutokset
- Laitteiden elinkaaren hallinta (laiterekisteri)
- Laiterekisterin selaus
- Kustannuspaikkamuutokset
- Laitteen elinkaareen liittyvät ilmoitukset (päättyminen, uuden vastaavan laitteen tilaus)
Huomioithan Meittarissa asioidessasi, että:
Itsepalvelukanavan sisältö muotoutuu kullekin käyttäjälle aina asiakkuuden sekä käyttöoikeuksien mukaan.Verkkokaupan valikoimissa on asiakaskohtaisia eroja eikä kaikkia palveluita ole tilattavissa verkkokaupan kautta.
Huom! Koulujen/EDU-käyttäjien verkkokauppa löytyy omana osionaan Itsepalveluportaalista nimellä ‘Koulujen verkkokauppa’.
Ole tarvittaessa yhteydessä esimieheesi tai Meitan asiakkuusvastaavaan, jos huomaat puutteita organisaatiosi valikoimassa.
Taloushallinnon palvelut tullaan liittämään Meittariin syksyn ‑22 aikana. Siihen asti löydät taloushallinnon palvelukanavat täältä.
Miten pääset kirjautumaan Meittariin?
Valitse alta oma organisaatiosi tai sen sijaintipaikka. Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi ja salasanasi on se, jolla kirjaudut työasemalle.
Suosittelemme kirjaamaan palvelupyynnön suoraan Meittariin, sillä se nopeuttaa asiasi käsittelyä.
K
Meittari
Itsepalvelukanava
- Pohjois-Karjala
- Pohjois-Karjalan hyvinvointialue – Siun sote
Jos et pääse kirjautumaan Meittariin, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen servicedesk@meita.fi
Työpyyntösi ohjautuu sähköpostista suoraan Meittari itsepalvelukanavaan, josta voit seurata asian etenemistä.
Tavoitat meidät kiireellisissä asioissa myös puhelimitse:
IT-palvelut Palvelupiste / Service Desk:
Talous- ja henkilöstöpalveluiden asiakaspalvelu:
013 339 0700 (arkisin 07.30 – 16.00)
013 339 0750 (arkisin 09.00 – 15.00)
UKK
Ajankohtaista
-
Talouden asiakaspalvelu on kiinni aamupäivän ajan 20.3.2023!
Meitan talouspalvelujen asiakaspalvelu on kiinni poikkeuksellisesti maanantaina 20.3.2023 aamupäivällä eli kello 9–12 välisen ajan.
-
Tunnetko jo Meitan yhteydenottokanavat?
Suurimmalla osalla Meitan asiakkaista on käytössä Meittari Itsepalvelukanava. Se palvelee asiakkaitamme kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä!
-
2023 Mediatri pääkäyttäjätapaamiset
Täältä näet vuoden 2023 Mediatri pääkäyttäjätapaamisten ajankohdat