Järjestimme marraskuussa Meitan ja sen tytäryhtiö Efettan asiakkaille suunnatut alueelliset asiakaspäivät. Tapahtumia vietettiin kolmena peräkkäisenä torstaina Lappeenrannan, Mikkelin sekä Joensuun toimistoillamme. Jokaiselle päivälle oli suunniteltu monenlaista ohjelmaa: asiakkaamme saivat esimerkiksi kierrellä päivien aikana eri esittelypisteillä, joissa meitalaiset kertoivat ajankohtaisista asioista, palveluista sekä työskentelystä Meitalla. Meita-vetoisten pisteiden lisäksi palvelujaan esitteli muutama kumppani: Intrum perintäpalveluineen saapui Lappeenrantaan ja Atea toi Mikkelin sekä Joensuun tapahtumiin laitetoimittajan näkökulmaa.
Asiakaspäivien kantavana teemana oli hyvinvointi. Se näkyi sekä tarjoiluissa että oheisohjelmassa. Paikalliset pitopalvelut kattoivat asiakkaille sekä paikan päällä työskenteleville meitalaisille raikkaan ja kevyen salaattilounaan. Kaikki asiakaspäiviin osallistuneet saivat halutessaan teetättää kehonkoostumusmittaukseen, jonka toteutuksesta vastasivat niin ikään paikalliset toimijat. Moni asiakas ihasteli myös uusia tai uudistettuja toimistotilojamme ja osa innostui testaamaan tietouttaan pienessä tietovisassa.
Asiakkaiden kokemukset päivistä positiivisia
Keräsimme tapahtumista asiakaspalautetta. Moni kyselyyn vastannut arvosti muun muassa mahdollisuutta saapua toimistolla pidettyyn tapahtumaan etätyöskentelypainotteisten vuosien jälkeen. Kehuja saivat erityisesti asiakaspäivien kiireetön tunnelma ja useampi iloitsi työpäiviensä taustavoiman – meitalaisten – tapaamisesta. Asiakkaat kiittelivät myös mahdollisuudesta tutustua ja verkostoitua muiden paikan päällä olleiden asiakkaiden kanssa.
“Meitan historian ensimmäiset live-asiakaspäivät olivat todella onnistunut kokemus! Paikalle tulleet asiakkaat viihtyivät vieraanamme ilahduttavan pitkään. Päivät täyttyivät konttoreillamme iloisesta ajatustenvaihdosta vanhojen ja uusien tuttavuuksien kanssa” kiteyttää Meitan asiakkuus- ja viestintäjohtaja Antti Heinonen omia tunnelmiaan.