Suurimmalla osalla Meitan asiakkaista on käytössä Meittari Itsepalvelukanava. Se palvelee asiakkaitamme kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä!
Mitä asioita voin hoitaa Meittari Itsepalvelukanavan kautta?
Olemme koonneet asiakkaillemme Asiakaspisteen Yhteydenottokanavat-sivulle listauksen, josta näet tarkemmin sen, millaiset asiat voit hoitaa suoraan Meittarin kautta. Esimerkiksi IT-palvelupyyntöjen ja tunnus- sekä käyttöoikeusasioiden osalta asiointi onnistuu kätevästi Meittarista.
Milloin minun kannattaa asioida suoraan Meitan ServiceDeskin kanssa?
Tee kaikki henkilökohtaiset palvelupyyntösi aina Meittarin kautta! Mikäli asia tai ongelmatilanne estää täysin työskentelysi, ole puhelimitse yhteydessä Meitan ServiceDeskiin avun saamiseksi!
Millaisissa asioissa Meitan palautekanavat palvelevat minua?
Meitan palautekanavat – kuten Asiakaspisteen Anna palautetta-osio – on tarkoitettu yleisemmän palautteen keräämiseen. Voit antaa meille sitä kautta esimerkiksi yleistä palautetta Meitan toiminnasta, henkilökohtaisesta palvelukokemuksestasi tai Asiakaspiste-sivustoon liittyvästä käyttökokemuksesta.
Ethän käytä mainittuja palautekanavia henkilökohtaiseen asiointiin (esimerkiksi tunnusasian hoitamiseen) vaan tee siitä palvelupyyntö suoraan Meittariin. Meittaria hallinnoidaan meitalaisten työaikana aktiivisesti kun taas palautekanavien palautteita luetaan hieman hitaammalla tahdilla.