Meitan ja sen tytäryhtiö Efettan asiakkaille järjestettiin lokakuussa kolme eri asiakaspäivää yhtiön Joensuun, Mikkelin sekä Lappeenrannan toimistoilla.
Päivät olivat täynnä monenlaisia kohtaamisia
Asiakaspäivät järjestettiin toista kertaa. Ne on suunnattu ensisijaisesti Meitan asiakasorganisaatioiden nimeämille yhteyshenkilöille, joiden kanssa meitalaiset tekevät arjessa aktiivista yhteistyötä esimerkiksi kehitysryhmissä ja palvelukokouksissa.
Kaikkien tilaisuuksien runko oli samankaltainen: vieraille tarjottiin salaattibuffet-lounas, jonka jälkeen he saivat vapaasti kierrellä niin Meitan kuin sen kumppanien järjestämillä ohjelmapisteillä. Niissä esiteltiin palveluiden lisäksi esimerkiksi ajankohtaisia asioita ja teemoja. Ulkopuolisista kumppaneista olivat mukana Atea, Twoday, Kivra, Microsoft ja Visma Public.
Ohjelmapisteiden lisäksi päivissä oli aikaa vapaamuotoisemmille kohtaamisille. Spontaanit käytäväkeskustelut, ajatustenvaihdot muiden toimijoiden kanssa sekä mahdollisiin uusiin kasvoihin tutustumiset värittivät mukavasti päiviä.
Vieraat viihtyivät tapahtumissa mainiosti
Osallistujat saivat antaa tapahtumista palautetta, joka oli enimmäkseen positiivista – myös pieniä kehitysideoita annettiin rohkeasti. Moni asiakas suitsutti etenkin muiden asiakkaiden, meitalaisten sekä kumppaneiden välisiä kohtaamisia sekä kiitteli esimerkiksi ohjelmapisteiden antia. Monessa palautteessa kiiteltiin myös vieraiden lämpimästä vastaanotosta.
“Tänä vuonna toista kertaa järjestetyt alueelliset asiakaspäivät onnistuivat päivien tunnelman ja saamamme palautteen perusteella erinomaisesti. Päivien keskiössä olivat tälläkin kertaa rennon kiireettömät live-kohtaamiset sekä ajankohtaiset tietoiskut” kertoo Meitan asiakkuus- ja viestintäjohtaja Antti Heinonen.