Meittari Itsepalvelukanavalla on lomakkeita, joilla voit tehdä helposti palvelupyyntöjä IT‑, talous- ja henkilöstöhallinnon palveluihin liittyen palveluajoistamme riippumatta. Voit kirjautua Meittariin Asiakaspisteen kautta.
Mitä lomakkeita Meittarista löytyy?
Valittavissasi on erilaisia lomakkeita IT-palveluille, palkansaajille, HR- ja esihenkilöille sekä talouden eri palveluille. Tässä esimerkkejä lomakevalikoimasta:
Mitä lomakkeita sinulle näkyy?
Lomakevalikoima on mukautettu organisaatiosi ostamien palveluiden mukaan. Sinulla näkyviin lomakkeisiin vaikuttaa myös Meittari-käyttöliittymän tekniset julkaisumahdollisuudet. Tällöin näkymässäsi voi olla joitakin lomakkeita palveluista, joita organisaatiosi ei osta.
Miten valitset oikean lomakkeen?
Lomakkeen nimi ohjaa sinua oikean lomakkeen valinnassa. Lisätietoja lomakkeen käytöstä löytyy jokaisen lomakkeen ylälaidassa olevasta täyttöohjeesta.
Miten teet palvelupyynnön?
Lomake ohjaa sinua syöttämään palvelupyynnön käsittelyä varten tarvittavat tiedot ja näin työn toteutus sujuvoituu. Kun lähetät täytetyn lomakkeen, siitä muodostuu palvelupyyntö Meitalle – useimmiten suoraan työtä toteuttavan tiimin työjonoon. Tämä nopeuttaa palvelupyyntösi käsittelyyn ottoa. Jos täytät palvelupyyntösi väärälle lomakkeelle, ei huolta: Meita ohjaa palvelupyynnön oikean tiimin käsittelyyn. Saat lähettämästäsi palvelupyynnöstä vastaanottokuittauksen sähköpostiisi. Jos vastaanottokuittausta ei tule, voit varmistaa palvelupyynnön muodostumisen Meittarin Pyynnöt-osiosta.
Miten voit seurata palvelupyyntösi käsittelyn etenemistä?
Pystyt seuraamaan Itsepalvelukanavan Avoimet pyynnöt-osiossa palvelupyyntösi käsittelyn etenemistä ja jättämään kommentteja tai lisätietoja työpyynnölle.
Minulla ei ole käytössäni Meittaria – mitä teen?
Itsepalvelukanava Meittarissa voivat asioida omilla työlaitteillaan ne Meitan asiakkaat, joiden organisaatioilla on käytössä IT-palvelut. Mikäli Meittari ei ole käytössäsi, voit lähettää meille palvelupyyntöjä sähköpostitse. Viestisi muodostaa palvelupyynnön Meitan asiantuntijoille ja myös se on tarkasteltavissa Meittari itsepalvelukanavan kautta. Saat asiasi etenemisestä tilannetietoa sähköpostitse. Teethän:
- IT-asioita koskevat palvelupyynnöt osoitteeseen [email protected]
- Mediatri-järjestelmään liittyvät palvelupyynnöt osoitteeseen [email protected]
- Henkilöstö- ja taloushallinnon palvelujen palvelupyynnöt sen tiimin osoitteeseen, joka asiaasi hoitaa
Löydät henkilöstö- ja taloushallinnon tiimien sähköpostiosoitteet ja muut yhteystiedot verkkosivujemme Asiakaspalvelu-sivulta. Voit soittaa asiakaspalveluumme, kun et voi ottaa yhteyttä lainkaan Meittarin kautta tai sähköpostitse.