Meitan asiakkaille on tarjolla verkkokauppa-palvelu, joka löytyy Itsepalvelukanava Meittarista. Sen sisältämien asiakaskohtaisten ostoskorien sisältö muotoutuu kullekin käyttäjälle aina asiakkuuden sekä käyttöoikeuksien mukaan. Tällöin myös verkkokaupan tilaustoiminnot ovat asiakaskohtaisia.
Millaisia palveluita verkkokauppa tarjoaa?
Voit asioida Meitan verkkokaupassa ja tilata Meitalta palvelua esimerkiksi seuraavanlaisissa asioissa:
- Erilaisten laitteiden (kuten monitoimilaitteet, tabletit, projektorit ja dokumenttikamerat) tilaukset
- Kartoitusten tekeminen (AV-tarvekartoitukset, verkkotarvekartoitukset)
- Palvelintilaukset
- Puhe- ja dataliittymätilaukset
- Liittymien muutokset
Verkkokaupassa hoidetaan käytännössä kaikki sellaiset asiat, joista syntyy palvelutilaus (eli SR, Service Request). Näistä palveluista ei siis tehdä erillistä palvelupyyntöä eli tikettiä Meittariin (tai lähetä sähköpostia, jos Meittari ei ole käytössä).
Ovatko kaikki palvelut tilattavissa verkkokaupan kautta?
Verkkokaupan valikoimissa on asiakaskohtaisia eroja eivätkä kaikki palvelut ole valitettavasti tilattavissa verkkokaupan kautta. Mikäli et pysty tekemään haluamaasi tilausta verkkokaupan kautta, voit tehdä meille asiasta tiedustelun palvelupyynnöllä Meittari Itsepalvelukanavan kautta (tai sähköpostitse [email protected] jos Meittari ei ole käytössäsi).
Entä jos huomaat puutteita oman organisaatiosi verkkokaupan tarjoomassa?
Mikäli huomaat puutteita organisaatiosi valikoimassa, olethan yhteydessä esihenkilöösi tai Meitan asiakkuusvastaavaan.
Mistä löydät kouluille suunnatun verkkokaupan?
Koulujen ja EDU-käyttäjien verkkokauppa löytyy Itsepalveluportaalista nimellä “Koulujen verkkokauppa”.