Teitkö palve­lu­pyyn­nön? Soititko asiakas­pal­ve­luumme? Kerro, miten onnistuimme!

,
Tässä kuvassa meitalainen istuu puhelinkopissa puhelimeensa puhuen ja kannettavansa näyttöön katsoen

Voit Meitan asiak­kaana antaa meille palau­tetta eri tavoin. Jos teet meille palve­lu­pyyn­nön (joko Meittari Itsepal­ve­lu­ka­na­vassa tai sähkö­pos­titse), saat palve­lu­pyyn­nön ratkai­su­vies­tin mukana palau­te­ky­se­lyn. Mikäli olet soitta­nut puhelin­pal­ve­luumme (IT-asioissa palve­le­vaan Service­Des­kiin, Mediat­ri­tu­keen tai Talous- ja henki­lös­tö­hal­lin­non asiakas­pal­velu Taspaan), saat asioin­nin jälkeen teksti­vies­titse palautekyselyn.

Voit näillä palau­te­ky­se­lyillä antaa meille palau­tetta esimer­kiksi palve­lu­ko­ke­muk­ses­tasi tai palve­lu­pyyn­tösi käsit­te­lystä. Antamasi palaute auttaa meitä kehit­tä­mään toimin­taamme sekä mietti­mään mahdol­li­sia uusia ratkai­suja toimin­nan tehostamiseksi!

Millä muilla tavoilla voit antaa palautetta?

Sekä Asiakas­pis­teellä että Meitan verkko­si­vuilla on käytössä erilli­nen palaut­teen­an­to­sivu, jonka kautta voit antaa palau­tetta muun muassa sivus­to­jen käyttö­ko­ke­muk­sesta, Meitan toimin­nasta tai henki­lö­koh­tai­sesta palve­lu­ko­ke­muk­ses­tasi. Kirjaa näihin palaut­tei­siin yhteys­tie­tosi, mikäli toivot Meitalta yhtey­den­ot­toa. Löydät ohjauk­sen palaut­teen­an­to­si­vuille myös molem­pien sivus­to­jen etusi­vun alatun­nis­teesta, joissa on musta Anna palau­tetta-viuhka.

Lisäksi voit jättää Asiakas­pis­teen sisäl­tö­jen (kuten yksit­täis­ten sivujen, UKK-artik­ke­lien ja uutisien) osalta palau­tetta Oliko tästä sivusta hyötyä?-arvioin­ti­ky­se­lyn avulla. Voit antaa arvioksi 1–5 tähteä periaat­teella ”mitä parempi sisältö, sitä enemmän tähtiä”. Jos annat meille 1–3 tähteä, varaudu kerto­maan avautu­vaan palau­te­kent­tään, miten voisimme muokata sisäl­töä paremmaksi!

Oliko tästä sivusta hyötyä? 

Kerro meille, mitä mieltä olit sivusta. Huomioimme palaut­teen Asiakas­pis­teen kehit­tä­mi­sessä. Palaute annetaan anonyymisti. 

Kiitos arvios­tasi – hienoa, että sivusta oli sinulle hyötyä! 

Pahoit­te­lut, ettei sisältö vastan­nut odotuksiasi! 

Kerro, miten voimme paran­taa sisältöä?