Tunnel­mia alueel­li­silta asiakaspäiviltä

,
Kuvassa on salaatteja noutopöydällä

Meitan ja sen tytäryh­tiö Efettan asiak­kaille järjes­tet­tiin lokakuun alussa kolme eri asiakas­päi­vää yhtiön Lappeen­ran­nan, Mikke­lin sekä Joensuun toimis­toilla. Päivät pidet­tiin nyt kolmatta kertaa. Ne on suunnattu Meitan asiakas­or­ga­ni­saa­tioi­den nimeä­mille yhteys­hen­ki­löille, joiden kanssa meita­lai­set tekevät arjessa aktii­vista yhteis­työtä esimer­kiksi kehitys­ryh­missä ja palvelukokouksissa.

Asiakas­päi­viä oli järjes­tä­mässä tänä vuonna reilut 30 meita­laista, joiden kesken jaettiin vastuuta niin ohjel­ma­tuo­tan­nosta, asiakas­yh­tey­den­pi­dosta, toimis­to­jen käytän­nön järjes­te­lyistä kuin viestinnästä. 

Ohjel­massa palve­lui­den esitte­lyä ja hyvinvointia

Tapah­tu­mat käynnis­tet­tiin edellis­vuo­sien tapaan paikal­lis­ten toimi­joi­den tarjoi­le­malla salaat­ti­buf­fet-lounaalla, jonka jälkeen vieraat saivat kierrellä Meitan ja sen kumppa­nien järjes­tä­millä ohjel­ma­pis­teillä. Tänä vuonna kumppa­neista olivat mukana Talgraf Oy, Nomen­tia Oy ja Visma Aquila Oy. Esitte­lyissä jaettiin ajankoh­taista tietoa ohjel­mis­toista, kehity­s­asioista sekä palve­luista. Meitan pisteillä päästiin kurkis­ta­maan esimer­kiksi asiakas­pal­ve­lun, palve­lu­tar­joo­man, sähköi­sen säily­tyk­sen ja arkis­toin­nin, SLA-rapor­toin­nin, etäkäy­tön ja virtua­li­soin­nin sekä automa­ti­sointi- ja projek­ti­pal­ve­lu­jen maailmoihin.

Vieraille oli järjes­tetty myös hyvin­voin­tia tukevaa ohjel­maa. Lappeen­ran­nassa Sampon ja Joensuussa Riverian kosme­to­lo­gio­pis­ke­li­jat tekivät pikama­ni­kyy­rejä sekä hoitoja käsille: 

-Palve­lui­hin meillä kuului kynsien siisti­mi­nen ja lakkaus tai vaihtoeh­toi­sena palve­luna pikahie­ronta. Oli kiva tehdä jotain koulun ulkopuo­lella ja päästä itse suunnit­te­le­maan ja järjes­tä­mään tilai­suutta. Oli ihana palvella asiak­kaita ja nähdä, miten oma käden­jälki miellyt­tää toista­kin. Saimme samalla suori­tet­tua näytön “Asiakas­ti­lai­suu­den järjes­tä­mi­nen”. Meidän mieles­tämme päivä meni todella nopeasti ja erinomai­sesti. Asiak­kaat lähti­vät tyyty­väi­sin mielin pisteil­tämme uusilla kynsillä ja pehmeillä käsillä, kerto­vat Riverian ryhmien 22 ja 23 kosmetologiopiskelijat.

Lisäksi haluk­kaat saivat teetät­tää Inbody-kehon­koos­tu­mus­mit­tauk­sen Mikke­lin ja Joensuun asiakas­päi­vissä. Mikke­lissä mittauk­sia teki Etelä-Savon liikunta ry ja Joensuussa Kunto­kes­kus Energy.

Kävijät toivo­vat asiakas­päi­ville jatkoa

Asiakas­päi­vien vierailta kerät­tiin päivien jälkeen palau­tetta. Moni kiitteli mahdol­li­suu­desta tavata kasvok­kain niin meita­lai­sia kuin toimit­ta­jia – paikan päällä tapah­tu­nei­den kohtaa­mis­ten koettiin tuovan mukavaa vaihte­lua Teams-tapaa­mi­sille. Myös esitte­ly­pis­tei­den ohjelma, lounas­tar­joi­lut sekä hyvin­voin­ti­pis­tei­den tarjonta ilahdut­ti­vat kävijöitä.

Oliko tästä sivusta hyötyä? 

Kerro meille, mitä mieltä olit sivusta. Huomioimme palaut­teen Asiakas­pis­teen kehit­tä­mi­sessä. Palaute annetaan anonyymisti. 

Kiitos arvios­tasi – hienoa, että sivusta oli sinulle hyötyä! 

Pahoit­te­lut, ettei sisältö vastan­nut odotuksiasi! 

Kerro, miten voimme paran­taa sisältöä?