Olemme kehittäneet sähköisen Meittari itsepalvelukanavamme käyttöominaisuuksia. Järjestelmästä voi tehdä jatkossa IT-palvelupyyntöjen lisäksi myös henkilöstöhallinnon palvelujen palvelupyyntöjä! Uudistusta on testattu syksyn aikana erään asiakkaamme kanssa ja nyt palvelupyyntöjen eli tikettien käyttö on laajennettu muulle asiakaskunnalle.
Ketkä voivat tehdä henkilöstöhallinnon palvelujen palvelupyyntöjä?
Henkilöstöhallinnon palvelupyyntöjä voivat tehdä ne Meitan asiakkaat, joilla on käytössä IT-palveluja ja tätä kautta pääsy Meittari itsepalvelukanavaan. Asiakkaat, joilla IT-palveluja ei ole käytössä, asioivat Meitan Henkilöstöhallinnon palvelujen kanssa edelleen sähköpostin välityksellä. Suosittelemme käyttämään asiointiin itsepalvelukanavaa, jos mahdollista – toki jokaisesta Henkilöstöpalvelujen yhteissähköpostiosoitteiseen lähetetystä sähköpostiviestistä muodostuu joka tapauksessa oma palvelupyyntö. Ajantasaisen listauksen yhteystiedoista löydät verkkosivuiltamme.
Millaisia lomakkeita palvelupyyntöjen tekoon on?
Löydät Meittarista kahdenlaisia lomakkeita. Palkansaajien lomakkeet on tarkoitettu palkansaajille tai heidän asioidensa hoitamiseen. Sen sijaan erillisiä HR- ja esihenkilökäyttäjien lomakkeita voivat käyttää ainoastaan asiakasorganisaatiossa ko. roolissa työskentelevät. Kaikki lomakkeet näkyvät eri käyttäjärooleille, joten varmistathan omasta organisaatiostasi ohjeistuksen lomakkeiden käyttämiseen!
Huomioithan, että Meittarista näkyvien lomakkeiden määrä voi vaihdella asiakaskohtaisesti sen mukaan, mitä palveluja ko. asiakas ostaa Meitalta. Käytännössä kaikilla asiakkailla eivät siis näy kaikki samat lomakkeet.