Voit Meitan asiakkaana antaa meille palautetta eri tavoin. Jos teet meille palvelupyynnön (joko Meittari Itsepalvelukanavassa tai sähköpostitse), saat palvelupyynnön ratkaisuviestin mukana palautekyselyn. Mikäli olet soittanut puhelinpalveluumme (IT-asioissa palvelevaan ServiceDeskiin, Mediatritukeen tai Talous- ja henkilöstöhallinnon asiakaspalvelu Taspaan), saat asioinnin jälkeen tekstiviestitse palautekyselyn.
Voit näillä palautekyselyillä antaa meille palautetta esimerkiksi palvelukokemuksestasi tai palvelupyyntösi käsittelystä. Antamasi palaute auttaa meitä kehittämään toimintaamme sekä miettimään mahdollisia uusia ratkaisuja toiminnan tehostamiseksi!
Millä muilla tavoilla voit antaa palautetta?
Sekä Asiakaspisteellä että Meitan verkkosivuilla on käytössä erillinen palautteenantosivu, jonka kautta voit antaa palautetta muun muassa sivustojen käyttökokemuksesta, Meitan toiminnasta tai henkilökohtaisesta palvelukokemuksestasi. Kirjaa näihin palautteisiin yhteystietosi, mikäli toivot Meitalta yhteydenottoa. Löydät ohjauksen palautteenantosivuille myös molempien sivustojen etusivun alatunnisteesta, joissa on musta Anna palautetta-viuhka.
Lisäksi voit jättää Asiakaspisteen sisältöjen (kuten yksittäisten sivujen, UKK-artikkelien ja uutisien) osalta palautetta Oliko tästä sivusta hyötyä?-arviointikyselyn avulla. Voit antaa arvioksi 1–5 tähteä periaatteella ”mitä parempi sisältö, sitä enemmän tähtiä”. Jos annat meille 1–3 tähteä, varaudu kertomaan avautuvaan palautekenttään, miten voisimme muokata sisältöä paremmaksi!