Meitan ja sen tytäryhtiö Efettan asiakkaille järjestettiin lokakuun alussa kolme eri asiakaspäivää yhtiön Lappeenrannan, Mikkelin sekä Joensuun toimistoilla. Päivät pidettiin nyt kolmatta kertaa. Ne on suunnattu Meitan asiakasorganisaatioiden nimeämille yhteyshenkilöille, joiden kanssa meitalaiset tekevät arjessa aktiivista yhteistyötä esimerkiksi kehitysryhmissä ja palvelukokouksissa.
Asiakaspäiviä oli järjestämässä tänä vuonna reilut 30 meitalaista, joiden kesken jaettiin vastuuta niin ohjelmatuotannosta, asiakasyhteydenpidosta, toimistojen käytännön järjestelyistä kuin viestinnästä.
Ohjelmassa palveluiden esittelyä ja hyvinvointia
Tapahtumat käynnistettiin edellisvuosien tapaan paikallisten toimijoiden tarjoilemalla salaattibuffet-lounaalla, jonka jälkeen vieraat saivat kierrellä Meitan ja sen kumppanien järjestämillä ohjelmapisteillä. Tänä vuonna kumppaneista olivat mukana Talgraf Oy, Nomentia Oy ja Visma Aquila Oy. Esittelyissä jaettiin ajankohtaista tietoa ohjelmistoista, kehitysasioista sekä palveluista. Meitan pisteillä päästiin kurkistamaan esimerkiksi asiakaspalvelun, palvelutarjooman, sähköisen säilytyksen ja arkistoinnin, SLA-raportoinnin, etäkäytön ja virtualisoinnin sekä automatisointi- ja projektipalvelujen maailmoihin.
Vieraille oli järjestetty myös hyvinvointia tukevaa ohjelmaa. Lappeenrannassa Sampon ja Joensuussa Riverian kosmetologiopiskelijat tekivät pikamanikyyrejä sekä hoitoja käsille:
-Palveluihin meillä kuului kynsien siistiminen ja lakkaus tai vaihtoehtoisena palveluna pikahieronta. Oli kiva tehdä jotain koulun ulkopuolella ja päästä itse suunnittelemaan ja järjestämään tilaisuutta. Oli ihana palvella asiakkaita ja nähdä, miten oma kädenjälki miellyttää toistakin. Saimme samalla suoritettua näytön “Asiakastilaisuuden järjestäminen”. Meidän mielestämme päivä meni todella nopeasti ja erinomaisesti. Asiakkaat lähtivät tyytyväisin mielin pisteiltämme uusilla kynsillä ja pehmeillä käsillä, kertovat Riverian ryhmien 22 ja 23 kosmetologiopiskelijat.
Lisäksi halukkaat saivat teetättää Inbody-kehonkoostumusmittauksen Mikkelin ja Joensuun asiakaspäivissä. Mikkelissä mittauksia teki Etelä-Savon liikunta ry ja Joensuussa Kuntokeskus Energy.
Kävijät toivovat asiakaspäiville jatkoa
Asiakaspäivien vierailta kerättiin päivien jälkeen palautetta. Moni kiitteli mahdollisuudesta tavata kasvokkain niin meitalaisia kuin toimittajia – paikan päällä tapahtuneiden kohtaamisten koettiin tuovan mukavaa vaihtelua Teams-tapaamisille. Myös esittelypisteiden ohjelma, lounastarjoilut sekä hyvinvointipisteiden tarjonta ilahduttivat kävijöitä.