Anna palautetta
Kiitos palautteestasi – se on meille tärkeä!
Tavoittelemme erinomaista asiakaskokemusta ja siksi toivomme sinun kertovan, miten onnistuimme! Voit antaa palautetta joko yleisesti Meitan toiminnasta, henkilökohtaisesta palvelukokemuksestasi tai Asiakaspiste-sivuston käyttökokemuksesta. Arvostamme erityisesti palautetta, jonka avulla voimme kehittää toimintaamme ja palvella näin sinua ja muita asiakkaitamme entistä paremmin.
Miten käsittelemme antamaasi palautetta?
Käsittelemme palautteesi luottamuksellisesti. Palautteesi ohjautuu Meitan asiakkuustiimille, joka käsittelee palautteen ja ohjaa sen sisäisesti eteenpäin mahdollisia jatkotoimia varten.
Haluatko, että vastaamme palautteeseesi?
Mikäli toivot meiltä vastausta palautteeseesi, jätäthän lomakkeelle yhteystietosi. Yhteystiedoistasi ei synny Meitalle rekisteriä. Palautejärjestelmän keräämiä tietoja käytetään ainoastaan palauteviesteihin vastaamiseen ja mahdolliseen tilastointiin. Pyrimme vastaamaan palautteeseesi mahdollisimman pian.