Tarjoamme asiakaskohtaisesti räätälöityjä integraatioratkaisuja, jotka yhdistävät asiakkaan eri järjestelmät tehokkaasti ja tietoturvallisesti. Palvelu mahdollistaa tiedon liikkumisen eri ohjelmistojen välillä automaattisesti ja virheettömästi, mikä tehostaa arjen prosesseja ja vähentää manuaalista työtä.
Asiantuntijamme huolehtivat integraatioiden suunnittelusta, toteutuksesta, kehityksestä ja ylläpidosta, aina asiakkaan tarpeiden mukaan. Palveluun sisältyy integraation valvonta, tuki, dokumentointi ja raportointi. Tarjoamme tukea myös häiriötilanteissa.
Tarvittaessa voimme toteutetaan myös vaativampia ratkaisuja, jotka yhdistävät useita aineistoja ja muokkaavat tietoa asiakkaan toimintaa tukevaksi. Palvelu skaalautuu tarpeen mukaan ja hinnoitellaan toteutuksen laajuuden perusteella. Kunkin integraation toteutuksesta veloitetaan kertaluonteinen käyttöönottohinta ja ylläpito laskutetaan kuukausittain.
