Järjes­tel­mien tuki- ja ylläpitopalvelu

Tarjoamme tekni­sen tuen ja ylläpi­don asiak­kaal­lamme käytössä oleville järjes­tel­mille. Palvelu varmis­taa, että järjes­tel­mät toimi­vat sujuvasti ja turval­li­sesti sovitun laajuu­den mukaisesti.

Palve­lumme avulla asiakas saa käyttöönsä asian­tun­te­van vastuu­hen­ki­lön, joka huoleh­tii järjes­tel­män toimi­vuu­desta, yhteen­so­pi­vuu­desta ja kehit­tä­mi­sestä. Tarjoamme tukea muun muassa käyttöym­pä­ris­tön hallin­taan, versio­päi­vi­tyk­siin, käyttä­jä­oi­keuk­sien hallin­taan ja häiriö­ti­lan­tei­den koordinointiin. 

Palve­lumme kattaa myös dokumen­toin­nin ja rapor­toin­nin. Palve­lumme vapaut­taa aikaa omaan ydintoi­min­taan ja tuo mielen­rau­haa: asiak­kaamme voi luottaa siihen, että järjes­tel­mät toimi­vat ja tukipal­ve­lut ovat saata­villa silloin, kun niitä tarvi­taan. Palve­lumme hinnoi­tel­laan asiakas­koh­tai­sesti ja se skaalau­tuu tarpeen mukaan.

Miten saan palvelun käyttöön

Yhteys organisaatiosi asiakkuusvastaavaan Meitalla

Liiketoiminta alue:

ICT-palvelut

Palvelualue:

Infrastruktuuri- ja järjestelmäpalvelut