Palve­lu­piste

Meitan Palve­lu­piste on asiak­kaamme ensikon­takti ICT- sekä talous- ja henki­lös­tö­hal­lin­non palve­luissa. Palve­lu­pis­teemme tarjoaa asian­tun­te­vaa ja helposti saavu­tet­ta­vaa tukea juuri silloin, kun apua tarvitaan.

Palve­lu­pis­teemme autavat ratkai­se­maan ongel­mat nopeasti yhdestä paikasta, säästää aikaa ja tekee arjesta sujuvam­paa. ICT-palve­lu­piste tukee mm. järjes­tel­mien, laittei­den ja ohjel­mis­to­jen käyttöä, ratkai­see häiriöitä ja rapor­toi ongel­mista proses­sien kehit­tä­mi­seksi. Talous- ja henki­lös­tö­hal­lin­non palve­lu­piste palve­lee mm. palkan­las­ken­nan, lasku­tuk­sen ja perin­nän asioissa.

Asiak­kai­demme kysymyk­set ratkais­taan nopeasti tai ohjataan tarvit­taessa oikeille asian­tun­ti­joille. Tarjoamme palve­lua arkipäi­vi­sin sähkö­pos­titse, puheli­mitse ja itsepal­ve­lu­por­taa­lin kautta. Kaikki yhtey­de­no­tot kirja­taan järjes­tel­mään seuran­nan, rapor­toin­nin ja jatku­van kehit­tä­mi­sen varmis­ta­mi­seksi. Palve­lumme tuotta­vat Meitan kokeneet ICT‑, talous- ja henki­lös­tö­hal­lin­non asiantuntijat.

Miten saan palvelun käyttöön

Yhteys organisaatiosi asiakkuusvastaavaan Meitalla

Liiketoiminta alue:

Asiakastukipalvelut

Palvelualue:

Loppukäyttäjän tukipalvelut