Kuinka voin seurata palvelupyyntöäni?

, , ,
Tässä kuvassa on yksi Meitan toimiston neuvotteluhuoneista, jossa on pöytä, viisi tuolia sekä tussitaulu

Jos omistat tunnuk­set Meitan tarjoa­miin järjes­tel­miin, voit seurata palve­lu­pyyn­nön etene­mistä Meittari Itsepal­ve­lu­ka­na­van kautta. Kirjau­dut­tuasi kanavaan näet avoimet palve­lu­pyyn­tösi Avoimet pyynnöt-otsikon alta.

Mikäli et omista tunnuk­sia Meitan tarjoa­miin järjes­tel­miin, voit tiedus­tella palve­lu­pyyn­nön tilan­netta sähkö­pos­titse vastaa­malla tukipyyn­nöstä tullee­seen vahvistusviestiin.

Oliko tästä sivusta hyötyä? 

Kerro meille, mitä mieltä olit sivusta. Huomioimme palaut­teen Asiakas­pis­teen kehit­tä­mi­sessä. Palaute annetaan anonyymisti. 

Kiitos arvios­tasi – hienoa, että sivusta oli sinulle hyötyä! 

Pahoit­te­lut, ettei sisältö vastan­nut odotuksiasi! 

Kerro, miten voimme paran­taa sisältöä?