Työase­malle kirjau­tu­mi­sen tunnus on lukossa. Mitä teen?

,
Tässä on kuva Meitan viherkasvista sekä roll upista, jossa lukee "työpäiväsi taustavoima ja monipuolinen ict-, talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukumppani"

Mikäli yrität kirjau­tua työase­malle ja saat virheil­moi­tuk­sen (koskien tunnuk­sesi lukkiu­tu­mista), odota ensin noin 15 minuut­tia ja yritä sen jälkeen uudes­taan. Jos et tämän­kään jälkeen pääse kirjau­tu­maan, ole yhtey­dessä Meitan Service­Des­kiin puheli­mitse 013 339 0700. Palve­lemme sinua arkisin klo 7.30–16:00.

Huom! Jos salasa­nasi on vanhen­tu­nut tai unohtu­nut (ei lukossa), voit vaihtaa salasa­nan itsepal­ve­luna. Katso ohjeet: Miten voin vaihtaa vanhen­tu­neen tai unohtu­neen salasanan?

Oliko tästä sivusta hyötyä? 

Kerro meille, mitä mieltä olit sivusta. Huomioimme palaut­teen Asiakas­pis­teen kehit­tä­mi­sessä. Palaute annetaan anonyymisti. 

Kiitos arvios­tasi – hienoa, että sivusta oli sinulle hyötyä! 

Pahoit­te­lut, ettei sisältö vastan­nut odotuksiasi! 

Kerro, miten voimme paran­taa sisältöä?