Asiakaspisteelle on julkaistu ohje, joka on suunnattu Meitan asiakasorganisaatioissa työnsä aloittaville uusille työntekijöille. Löydät ohjeen täältä.
Miksi ohje on tehty?
Ohjeen tavoitteena on kertoa yleisluontoisesti Meitan roolista asiakkaidensa kumppanina sekä ohjata uusi työntekijä Meitan palvelujen piiriin.
Mitä asioita ohjeessa on käsitelty?
Ohje on koottu sellaisten usein kysyttyjen kysymysten pohjalta, joita asiakasorganisaatioiden uudet työntekijät ovat tyypillisesti esittäneet. Ohje koostuu kolmesta eri osiosta ja niihin kuuluvista sisällöistä:
- Tärpit uuden palvelussuhteen alkuun
- Vinkkejä työskentelyyn
- Asiointi Meitan sähköisissä asiointikanavissa
Nämä osiot voi käydä läpi joko kaikki kerralla-periaatteella tai syventyä pelkästään tiettyyn osioon.
Mistä löydät ohjeen?
Ohje on linkitetty sekä Asiakaspisteen etusivulle että Yhteydenottokanavat-sivulle osion ”Etsitkö vastausta usein kysyttyihin kysymyksiin” yhteyteen. Löydät samasta osiosta linkit myös Meitan palveluja koskeviin UKK-kysymyksiin.