Kun lähetät Meitalle palvelupyynnön, vahvistaa automaattinen vastaanottokuittaus sen saapuneen perille. Sinun tulisi saada lähtökohtaisesti aina automaattinen vastaanottokuittaus, kun
- Laitat Meitaan viestiä Itsepalvelukanava Meittarin kautta
- Otat yhteyttä sähköpostitse Meitan palvelualueiden tiimien omiin sähköpostiosoitteisiin
Mikäli et saanut tekemästäsi palvelupyynnöstä vastaanottokuittausta, tarkastathan, ettei viesti ole ohjautunut sähköpostisi roskapostiin. Vastaanottokuittauksen muodostuminen ja lähetys kestää hetken, joten sen saapumista kannattaa odotella rauhassa. Jos käytössäsi on Meittari, palvelupyynnön muodostumisen voit tarkastaa Avoimet pyynnöt-osiosta.
Jos aineisto lähetetään Meitalle suoraan skannerilta, ei vastaanottokuittaus ohjaudu kenenkään henkilökohtaiseen sähköpostiin. Suoraan skannerilta lähetystä kannattaakin näin ollen välttää. Viime kädessä voit varmistaa viestisi perille tulon asiakaspalvelustamme. Löydät tarkemmat yhteystiedot täältä.