Teen palve­lu­pyyn­nön sähkö­pos­titse. Mitä tietoja kirjaan?

, , ,
Tässä kuvassa on yksi Meitan toimiston neuvotteluhuoneista, jossa on pöytä tuoleineen sekä seinällä näyttö ja äänieristelevyt

Jos teet palve­lu­pyyn­nön sähkö­pos­titse, kirjaat­han pyynnölle seuraa­vat tiedot:

  1. Aihe-kenttään lyhyt ja asiaa kuvaava otsikko
  2. Viesti-kenttään mahdol­li­sim­man tarkasti, mistä asiasta tai ongel­masta on kyse sekä miten se ilmenee. Jos viestisi koskee IT-asioita, lisää viestiisi työase­man nimi (tai jonkin muun oheis­lait­teen tiedot) sekä sijain­ti­tie­tosi, kuten osoite, kerros sekä huoneen numero. Jos viestisi liittyy johon­kin virheil­moi­tuk­seen, liität­hän siitä kuvakaap­pauk­sen pyyntöösi. 
  3. Ethän unohda kirjata palve­lu­pyyn­töön yhteys­tie­toja, joista sinut tavoit­taa! Meitan asian­tun­ti­jat saatta­vat kysyä sinulta lisätie­toja, joten on tärkeää, että kerrot esimer­kiksi puhelin­nu­me­ron tai sähköpostiosoitteen. 

Yllä olevat kohdat huomioi­malla nopeu­tat pyyntösi käsit­te­lyä! Muistat­han, ettei palve­lu­pyyn­töi­hin tule koskaan kirjata omia henki­lö­tie­toja tai salasa­noja koske­via tietoja!

Oliko tästä sivusta hyötyä? 

Kerro meille, mitä mieltä olit sivusta. Huomioimme palaut­teen Asiakas­pis­teen kehit­tä­mi­sessä. Palaute annetaan anonyymisti. 

Kiitos arvios­tasi – hienoa, että sivusta oli sinulle hyötyä! 

Pahoit­te­lut, ettei sisältö vastan­nut odotuksiasi! 

Kerro, miten voimme paran­taa sisältöä?