Jos teet palvelupyynnön sähköpostitse, kirjaathan pyynnölle seuraavat tiedot:
- Aihe-kenttään lyhyt ja asiaa kuvaava otsikko
- Viesti-kenttään mahdollisimman tarkasti, mistä asiasta tai ongelmasta on kyse sekä miten se ilmenee. Jos viestisi koskee IT-asioita, lisää viestiisi työaseman nimi (tai jonkin muun oheislaitteen tiedot) sekä sijaintitietosi, kuten osoite, kerros sekä huoneen numero. Jos viestisi liittyy johonkin virheilmoitukseen, liitäthän siitä kuvakaappauksen pyyntöösi.
- Ethän unohda kirjata palvelupyyntöön yhteystietoja, joista sinut tavoittaa! Meitan asiantuntijat saattavat kysyä sinulta lisätietoja, joten on tärkeää, että kerrot esimerkiksi puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen.
Yllä olevat kohdat huomioimalla nopeutat pyyntösi käsittelyä! Muistathan, ettei palvelupyyntöihin tule koskaan kirjata omia henkilötietoja tai salasanoja koskevia tietoja!