Tee tarvittavat yhteydenotot IT‑, talous- ja henkilöstöhallinnon palveluihin liittyvissä asioissa aina Itsepalvelukanava Meittarin kautta. Meittari palvelee sinua kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä! Voit kirjautua Meittariin esimerkiksi Asiakaspisteen kirjautumissivun kautta. Katso konkreettisia esimerkkejä Meittarin asiointimahdollisuuksista Yhteydenottokanavat-sivulta. Huomioithan kuitenkin sen, etteivät kaikki palvelut ole automaattisesti käytössäsi. Varmista siis palvelutarjonta omasta organisaatiostasi!
Minulla ei ole käytössäni Meittaria – mitä teen?
Itsepalvelukanava Meittarissa voivat asioida omilla työlaitteillaan ne Meitan asiakkaat, joiden organisaatioilla on käytössä IT-palvelut. Mikäli Meittari ei ole käytössäsi, voit lähettää meille työpyyntöjä sähköpostitse. Tekemäsi työpyyntö ohjautuu sähköpostista suoraan Meittari itsepalvelukanavaan. Saat asiasi etenemisestä tilannetietoa sähköpostitse. Teethän
- IT-asioita koskevat työpyynnöt osoitteeseen [email protected]
- Mediatri-järjestelmään liittyvät työpyynnöt osoitteeseen [email protected]
- Henkilöstö- ja taloushallinnon palvelujen työpyynnöt sen tiimin osoitteeseen, joka asiaasi hoitaa
Löydät henkilöstö- ja taloushallinnon tiimien sähköpostiosoitteet ja muut yhteystiedot verkkosivujemme Asiakaspalvelu-sivulta.
Asiakaspiste auttaa monissa ongelmatilanteissa
Asiakaspisteelle on koottu palveluittain erilaisia UKK-artikkeleja, joiden tehtävänä on auttaa sinua erilaisissa ongelmatilanteissa. Löydät koonnit palveluittain koostetuista usein kysytyistä kysymyksistä ja vastauksista linkkien takaa: IT-palvelut, henkilöstöhallinnon palvelut sekä taloushallinnon palvelut.
Missä tilanteissa voin soittaa IT-ServiceDeskiin?
Tee kaikki henkilökohtaiset palvelupyyntösi aina Itsepalvelukanava Meittarin kautta (tai sähköpostitse, mikäli Meittari ei ole käytössäsi). Soita Meitan IT-ServiceDeskiin harkiten. Autamme sinua puhelimitse teknisiä IT-asioita koskevissa, akuuteissa ja kiireellisissä ongelmatilanteissa, jotka estävät työntekosi täysin. Alla esimerkkejä asioista, joissa ServiceDesk auttaa:
- Tietoteknisten ongelmien neuvontapyynnöt
- Ohjelmien asennuspyynnöt
- Häiriöilmoitukset
- Tunnuksen salasanan nollaukset
- Ilmoitukset laitteen toimimattomuudesta
Voit soittaa asiakaspalveluumme myös silloin, kun et voi ottaa yhteyttä lainkaan Meittarin kautta tai sähköpostitse.
Anna meille tarvittaessa palautetta!
Meitan palautekanavat – kuten Asiakaspisteen Anna palautetta-osio – on tarkoitettu yleisemmän palautteen keräämiseen. Voit antaa meille sitä kautta esimerkiksi yleistä palautetta Meitan toiminnasta, henkilökohtaisesta palvelukokemuksestasi tai Asiakaspiste-sivustoon liittyvästä käyttökokemuksesta. Ethän käytä mainittuja palautekanavia kuitenkaan henkilökohtaiseen asiointiin (esimerkiksi tunnusasian hoitamiseen) vaan tee siitä palvelupyyntö suoraan Meittariin. Meittaria hallinnoidaan meitalaisten työaikana aktiivisesti kun taas palautekanavien palautteita luetaan hieman hitaammalla tahdilla.