Voit asioida Meitalla IT‑, talous- ja henkilöstöhallinnon palveluihin liittyvissä asioissa Meittari Itsepalvelukanavan kautta. Jos Meittari ei ole käytössäsi, lähetäthän palvelupyyntösi sähköpostitse sen mukaan, mitä asiasi koskee:
- IT-asioita koskevat työpyynnöt osoitteeseen [email protected]
- Mediatri-järjestelmään liittyvät työpyynnöt osoitteeseen [email protected]
- Henkilöstö- ja taloushallinnon palvelujen pyynnöt sen tiimin osoitteeseen, joka asiaasi hoitaa
Löydät henkilöstö- ja taloushallinnon tiimien sähköpostiosoitteet ja muut yhteystiedot verkkosivujemme Asiakaspalvelu-sivulta.
Hallinnon sähköposti palvelee osakeyhtiötä koskevissa asioissa
Meitan hallinnon käyttämä sähköposti [email protected] palvelee asioissa, jotka koskevat Meitaa osakeyhtiönä. Sähköposti on tarkoitettu esimerkiksi omistajien, yhteistyökumppanien ja viranomaisten yhteydenotoille.
Hallinnon sähköpostia ei ole tarkoitettu Meitan asiakasorganisaatioiden työntekijöiden asiointiin. Ethän siis lähetä hallinnolle henkilökohtaisia asioitasi koskevia yhteydenottoja, kuten verokortteja tai kysymyksiä palvelussuhteestasi tai palkkatiedoistasi. Näihin liittyvä asiointi tulee hoitaa suoraan palvelualueiden kanssa – joko Meittarin kautta tai sähköpostitse. Hallinnon sähköpostiin ei tule lähettää myöskään harjoittelu- tai työhakemuksia. Jos sinua kiinnostavat uramahdollisuudet Meitalla, haethan avoimia paikkoja verkkosivujemme kautta.
Jätä palautetta, joka koskee Meitan toimintaa tai palveluja
Voit jättää Asiakaspisteen kautta palautetta kahdella tapaa: joko kirjaamalla palautteen suoraan palautesivun kautta tai arvioimalla yksittäisten sivujen sisältöjä Oliko tästä sivusta hyötyä-arviointityökalun avulla. Huomioithan, ettei Meita voi kuitenkaan auttaa sinua asioissa, jotka eivät liity sen toimintaan tai palveluihin.