Pääkäyt­tä­jä­pal­velu (HR)

HR-pääkäyt­tä­jä­pal­ve­lumme varmis­taa HR-järjes­tel­mien toimi­vuu­den ja tarjoaa niihin asian­tun­te­vaa tukea. Palve­lumme sisäl­tää ylläpi­don, päivi­tyk­set, käyttö­oi­keuk­sien hallin­nan ja sovel­lus­tuen. Tarjoamme myös lisäpal­ve­luja, kuten koulu­tuk­sia ja järjestelmämuutoksia.

Henki­lös­tö­hal­lin­non pääkäyt­tä­jä­pal­ve­lus­samme tarjoamme asian­tun­te­vaa tukea HR-järjes­tel­mien käytössä ja varmis­tamme niiden sujuvan toimin­nan. Palve­lumme sisäl­tää ohjel­mis­ton ylläpi­don ja päivi­tys­ten hallin­nan yhteis­työssä toimit­ta­jan kanssa, käyttö­oi­keuk­sien hallin­nan, sovel­lus­tuen sekä yhtey­den­pi­don ongel­ma­ti­lan­teissa. Palve­lu­pyyn­tö­jen vaste­aika on 5 työpäi­vää, ja ilmoi­tamme asiak­kail­lemme suunni­tel­luista palve­lu­kat­koista. Palve­lumme koskee Meitan valit­se­mia HR-järjes­tel­miä ja se hinnoi­tel­laan asiakas­koh­tai­sesti laajuu­den ja tarpei­den mukaan.

Tarjoamme myös lisäpal­ve­luita, kuten koulu­tusta ja järjes­tel­mä­muu­tok­sia, jotka lasku­te­taan erikseen toteu­tu­neen ajan perusteella.

Miten saan palvelun käyttöön

Yhteys organisaatiosi asiakkuusvastaavaan Meitalla

Liiketoiminta alue:

Henkilöstöhallinnon palvelut

Palvelualue:

HR-lisäpalvelut