Viestin­tä­pal­ve­lu/M365-palvelu

M365-viestin­tä­pal­ve­lumme tarjoaa sujuvan tavan ja työka­lut viestiä, työsken­nellä ja jakaa tietoa monipaik­kai­sesti ja tieto­tur­val­li­sesti. M365-viestin­tä­pal­ve­lumme on turval­li­nen viestin­tä­rat­kaisu, joka tukee sujuvaa yhteis­työtä ajasta ja paikasta riippu­matta. Palve­lumme sisäl­tää kaikki Micro­sof­tin M365-palve­lut, kuten sähkö­pos­tin, Teamsin, Share­Poin­tin, OneDri­ven ja Office-sovel­luk­set. Huoleh­dimme kaikkien näiden sovel­luk­sien ylläpi­dosta, tieto­tur­vasta ja käyttä­jä­tuesta, jotta asiak­kaamme voi keskit­tyä omiin ydinteh­tä­viinsä. Monivai­hei­nen tunnis­tau­tu­mi­nen ja keski­tetty käyttä­jä­hal­linta pitää asiak­kaamme tiedot turvassa sekä mahdol­lis­taa tehok­kaan automaa­tion ja lisens­sien hallin­nan. Viestin­tä­pal­ve­luumme saa asiakas­tu­kea ICT-palve­lu­pis­teen ja Meittari itsepal­ve­lu­ka­na­van kautta arkisin klo 8–16 välisenä aikana. Palve­lumme hinnoit­telu perus­tuu käyttä­jä­koh­tai­siin kuukausimaksuihin.

Miten saan palvelun käyttöön

Yhteys organisaatiosi asiakkuusvastaavaan Meitalla

Liiketoiminta alue:

ICT-palvelut

Palvelualue:

Loppukäyttäjän peruspalvelut