Lifecare-tunnuk­seni on lukossa. Mitä teen?

,
Tässä on kuva viidestä meitalaisesta, jotka istuvat nojatuoleilla ja ovat parhaillaan videoneuvottelussa

Mikäli Lifecare-tunnuk­sesi on lukossa, olethan asiasta ensisi­jai­sesti yhtey­dessä suoraan Meitan ICT-palve­lu­pis­tee­seen tai teethän siitä palve­lu­pyyn­nön joko Meittari Itsepal­ve­lu­ka­na­vaan tai sähkö­pos­titse. Löydät ICT-palve­lu­pis­teen yhteys­tie­dot ja aukio­loa­jat täältä.

Oliko tästä sivusta hyötyä? 

Kerro meille, mitä mieltä olit sivusta. Huomioimme palaut­teen Asiakas­pis­teen kehit­tä­mi­sessä. Palaute annetaan anonyymisti. 

Kiitos arvios­tasi – hienoa, että sivusta oli sinulle hyötyä! 

Pahoit­te­lut, ettei sisältö vastan­nut odotuksiasi! 

Kerro, miten voimme paran­taa sisältöä?