Ajankohtaista
Tutustu ajankohtaisiin sisältöihimme! Julkaisemme Meitan toimintaan sekä palveluihin liittyviä ajankohtaisia uutisia säännöllisesti. Palveluitamme koskevat UKK-artikkelit eli usein kysytyt kysymykset tukevat sinua palveluihin liittyvien ongelmatilanteiden ratkaisemisessa.

Uusimmat sisällöt
-

Mistä löydän tiedon uusista M365-ominaisuuksista?
-

Mikä ero on F3‑, E1‑, E3- ja E5-lisensseillä?
-

Mikä on MFA?
-

Office 365-työpöytäsovellus (esim. Word, Outlook tai Excel) ilmoittaa, ettei ole käyttöoikeutta. Mitä teen?
-

Työasemalle kirjautumisen tunnus on lukossa. Mitä teen?
-

Lifecare-tunnukseni on lukossa. Mitä teen?
-

Meitan palvelujen yleinen sanakirja
-

Meitan IT-palvelujen sanakirja
-

Miten voin kommentoida palvelupyyntöäni?
-

Saitko palvelupyynnöstäsi automaattisen vastaanottokuittauksen?
-

Kuinka voin seurata palvelupyyntöäni?
-

Miten teen palvelupyynnön tai ilmoitan häiriöstä?
