Ajankohtaista
Tutustu ajankohtaisiin sisältöihimme! Julkaisemme Meitan toimintaan sekä palveluihin liittyviä ajankohtaisia uutisia säännöllisesti. Palveluitamme koskevat UKK-artikkelit eli usein kysytyt kysymykset tukevat sinua palveluihin liittyvien ongelmatilanteiden ratkaisemisessa.
Uusimmat sisällöt
-
Office 365-työpöytäsovellus (esim. Word, Outlook tai Excel) ilmoittaa, ettei ole käyttöoikeutta. Mitä teen?
-
Työasemalle kirjautumisen tunnus on lukossa. Mitä teen?
-
Lifecare-tunnukseni on lukossa. Mitä teen?
-
Meitan palvelujen yleinen sanakirja
-
Meitan IT-palvelujen sanakirja
-
Miten voin kommentoida palvelupyyntöäni?
-
Saitko palvelupyynnöstäsi automaattisen vastaanottokuittauksen?
-
Kuinka voin seurata palvelupyyntöäni?
-
Miten teen palvelupyynnön tai ilmoitan häiriöstä?
-
Miten voin vaihtaa vanhentuneen tai unohtuneen salasanan?
-
Etkö löydä Meitan asiantuntijoiden yhteystietoja Asiakaspisteeltä?
-
Teitkö palvelupyynnön? Soititko asiakaspalveluumme? Kerro, miten onnistuimme!