Miten asioit, jos käytössäsi ei ole Meittaria?
Itsepalvelukanavan Meittarissa voivat asioida omilla työlaitteillaan ne Meitan asiakkaat, joiden organisaatiolla on käytössä IT-palvelut. Jos et pääse kirjautumaan Meittariin, voit lähettää meille työpyynnön sähköpostitse.
Sinua palvelevat henkilöstöhallinnon palvelujen kysymyksissä Meitan palkka- ja pääkäyttäjätiimien omat sähköpostiosoitteet, jotka löydät verkkosivujemme Asiakaspalvelu-sivulta.
Etsitkö vastausta usein kysyttyihin kysymyksiin?
-
Palkkalaskelmassani näkyy poissaolopidätys. Mitä se tarkoittaa?
-
Vaikuttavatko poissaolot palkan määrään?
-
Milloin maksetaan lomakorvaus ja miten se eroaa lomapalkasta?
-
Miten lomaraha määräytyy ja milloin se maksetaan?
-
Missä tilanteissa tehdään lomapalkanoikaisu?
-
Mitä tarkoittaa vuosiloma-ajan palkka eli lomapalkka?