Miten asioit, jos käytössäsi ei ole Meittaria?
Itsepalvelukanavan Meittarissa voivat asioida omilla työlaitteillaan ne Meitan asiakkaat, joiden organisaatiolla on käytössä IT-palvelut. Jos et pääse kirjautumaan Meittariin, voit lähettää meille työpyynnön sähköpostitse.
Sinua palvelevat henkilöstöhallinnon palvelujen kysymyksissä Meitan palkka- ja pääkäyttäjätiimien omat sähköpostiosoitteet, jotka löydät verkkosivujemme Asiakaspalvelu-sivulta.
Etsitkö vastausta usein kysyttyihin kysymyksiin?
-
Pitääkö verokortti toimittaa itse palkanlaskentaan, vai siirtyykö se suoraan Verohallinnolta?
-
Miten toimin tammikuussa verokortin ja tulorajan osalta?
-
Siirtyykö muutosverokortin tieto automaattisesti Verohallinnolta Meitaan?
-
Miten ilmoitan veroprosentin nostamisesta?
-
Miksi palkastani on pidätetty veroa 60 %?