Voit hoitaa laite- ja lisenssitilaukset verkkokaupassa
Meitan verkkokauppa on asiakasorganisaatioillemme tuotettu palvelu, jonka kautta asiakkaamme voivat tehdä tilausoikeuksillaan laite- ja lisenssitilauksia. Verkkokauppaan on luotu asiakaskohtaisia ostoskoreja, joiden sisällöt poikkeavat toisistaan asiakkaan toiveiden mukaisesti.
Löydät Meitan verkkokaupan Meittari Itsepalvelukanavasta. Verkkokaupan kautta tehdystä tilauksesta muodostuu palvelutilaus, joka tallentuu Meitan tuotannonohjausjärjestelmään (eli Meittariin). Jokainen tehty palvelutilaus saa yksilöllisen tunnisteen (SR-numero), jonka avulla tehtyjä tilauksia on mahdollista seurata.
Tutustu laiterekisteriin
Voit hallita oman asiakasorganisaatiosi laiterekisterillä käytössä olevien laitteiden elinkaarta. Käytännössä laiterekisterissä ylläpidetään asiakasorganisaation laitetietoja kustannuspaikkatietoineen. Asiakkaamme voivat laiterekisterin kautta esimerkiksi
- selata oman organisaationsa laiterekisteriä (edellyttää organisaation myöntämää tilaus- tai tarkastusoikeutta)
- vaihtaa laitteiden loppukäyttäjä‑, tiliöinti- ja kustannuspaikkatietoja, sijainteja tai esimerkiksi poistaa laitteen käytöstä
Löydät laiterekisterin Meittari itsepalvelukanavasta.
Kirjaudu Meittari Itsepalvelukanavaan
Meittari Itsepalvelukanava
- IT-palvelupyynnöt
- Verkkokauppa
- Laiterekisteri
- Palkansaajan lomakkeet
- HR- ja esihenkilökäyttäjän lomakkeet
- Tunnukset ja käyttöoikeudet