Miten pääset kirjautumaan Meittariin?
Valitse alta oma organisaatiosi tai sen sijaintipaikka. Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi ja salasanasi on se, jolla kirjaudut työasemalle.
Suosittelemme kirjaamaan palvelupyynnön suoraan Meittariin, sillä se nopeuttaa asiasi käsittelyä.
Meittari Itsepalvelukanava
- Etelä-Karjala
- Etelä-Savo
Meittari Itsepalvelukanava
- Etelä-Karjalan hyvinvointialue
Meittari Itsepalvelukanava
- Pohjois-Karjala
- Pohjois-Karjalan hyvinvointialue – Siun sote
Mitä asioita Meittarissa voi hoitaa?
- Ohjeita Meittarin käyttöön
Meittarissa voivat asioida omilla työlaitteillaan ne Meitan asiakkaat, joiden organisaatiolla on käytössä IT-palvelut. Jos et pääse kirjautumaan Meittariin, voit lähettää meille työpyynnön sähköpostitse. Työpyyntösi ohjautuu sähköpostista suoraan Meittari itsepalvelukanavaan, josta saat sähköpostitse tilannetietoa asian etenemisestä. IT-asioita koskevat työpyynnöt tehdään osoitteeseen [email protected] ja Mediatri-järjestelmään liittyvät [email protected]. Henkilöstöhallinnon kysymyksissä sinua palvelevat palkkatiimien omat sähköpostiosoitteet, jotka löydät verkkosivujemme Asiakaspalvelu-sivulta. Voit myös akuuteissa asioissa soittaa asiakaspalveluumme.
Etsitkö vastausta usein kysyttyihin kysymyksiin?
-
Miksi vanha laite tulee palauttaa laitetoimituksen yhteydessä?
-
Milloin laitteen vaihtaminen uuteen on ajankohtaista?
-
Millaisia laitteita voin tilata Meitan verkkokaupasta?
-
Mihin osoitteeseen palautan käytöstä poistettavan laitteen?
-
Miten teen poistopyynnön laiterekisterin kautta?
-
Miten ilmoitan laitteen käytöstä poistettavaksi?