Yhteydenotot asiakaspalveluumme
Teethän palvelupyyntösi ensisijaisesti Itsepalvelukanava Meittarin tai sähköpostin kautta. Tuet tällä palvelupyyntöjen sujuvaa käsittelyä.
Voit soittaa asiakaspalveluumme akuuteissa asioissa tai jos sinulla ei ole mahdollisuutta laittaa palvelupyyntöä Meittarin kautta tai sähköpostitse.
IT-ServiceDesk auttaa sinua puhelimitse teknisissä, IT-asioita koskevissa kiireellisissä ongelmatilanteissa, jotka estävät työntekosi täysin. ServiceDeskin asiantuntijat opastavat sinua esimerkiksi tietoteknisten ongelmien neuvontapyynnöissä, ohjelmien asennuspyynnöissä, häiriöilmoituksissa, tunnuksen salasanan nollauksissa ja ilmoituksissa laitteen toimimattomuudesta.
Taspa eli talouden ja henkilöstöhallinnon asiakaspalvelu auttaa sinua esimerkiksi palkka-asioissa ja talouden järjestelmiin liittyvissä kysymyksissä.