Meitan Henkilöstöhallinnon palveluissa tehdään muutoksia yhteystietoihin tiistaista 2.4.2024 alkaen. Muutoksen tavoitteena on helpottaa asiakkaidemme asiointia ja selkeyttää tiimien yhteystietoja. Muutokset koskevat ainoastaan pääkäyttäjätiimejä – palkkatiimien yhteystiedot säilyvät ennallaan.
Miten muutos näkyy Itsepalvelukanava Meittarissa?
Muutokset yhteystiedoissa eivät vaikuta asiointiisi Itsepalvelukanava Meittarissa. Palvelupyynnöt ohjautuvat edelleen suoraan Henkilöstöhallinnon palvelujen tiimeille ja oman palvelupyynnön etenemistä on mahdollista seurata kuten ennenkin. Jos et ole aiemmin tehnyt palvelupyyntöä, katso ohje täältä.
Entä jos käytössäni ei ole Meittaria?
Mikäli käytössäsi ei ole Itsepalvelukanava Meittaria, tavoitat palkkajärjestelmien pääkäyttäjät alla olevista sähköpostiosoitteista:
- Personec-pääkäyttäjätiimi [email protected]
- Populus- pääkäyttäjätiimi [email protected]
Populus-matkalaskujen sähköposti poistuu
Meita poistaa käytöstä erillisen [email protected] ‑osoitteen. Voit olla jatkossa Populuksen matkalaskuasioissa yhteydessä suoraan Meitan Henkilöstöhallinnon palkkatiimeihin.
Löydät Meitan Henkilöstöhallinnon palvelujen sekä muiden palvelualueiden yhteystiedot tutusta osoitteesta www.meita.fi/asiakaspalvelu.
Asioi ketterästi Asiakaspisteellä
Hyödynnä asiointisi tukena Meitan informaatio- ja palvelukanava Asiakaspistettä, josta löytyy muun muassa ajankohtaisia tiedotteita sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Meitan Asiakaspiste palvelee sinua osoitteessa https://asiakaspiste.meita.fi/.