Olemme saaneet Asiakaspisteen kävijöiltä palautetta sivustolta puuttuvista yhteystiedoista. Emme julkaise Asiakaspisteelle yksittäisten asiantuntijoiden puhelinnumeroita, koska Meitassa asiointi tapahtuu aina joko sähköisten palvelukanavien (ja sieltä lähetettävien palvelupyyntöjen) tai tehtyjen puhelinsoittojen kautta.
Mitä tehdylle palvelupyynnölle tapahtuu?
Voit Meitan asiakkaana tehdä palvelupyynnön sähköisesti joko Itsepalvelukanava Meittarissa tai sähköpostitse. Tehtyjä palvelupyyntöjä käsittelevät yhtiön palvelualueiden tiimit.
Jos et ole aiemmin tehnyt palvelupyyntöä, katso siihen ohjeistusta täältä. Voit halutessasi seurata tekemääsi palvelupyyntöä, lisätietoja täältä. Jos teit palvelupyynnön (mutta olet epävarma sen perillemenosta), katso ohjeistus täältä.
Mistä löydät palvelualueiden yhteystiedot?
Kun teet yhteydenoton Meitaan Itsepalvelukanava Meittarin kautta, et tarvitse palvelualueiden yhteystietoja. Mikäli sinulla ei ole käytössäsi Meittaria ja teet palvelupyynnön sähköpostitse, käytäthän asiasi mukaan alla olevia yhteystietoja:
- IT-asioita koskevat työpyynnöt osoitteeseen [email protected]
- Mediatri-järjestelmään liittyvät työpyynnöt osoitteeseen [email protected]
- Henkilöstö- ja taloushallinnon palvelujen pyynnöt sen tiimin osoitteeseen, joka asiaasi hoitaa – tarkemmat tiedot verkkosivujemme Asiakaspalvelu-sivulta
Milloin sinun kannattaa soittaa Meitan asiakaspalveluun?
Meitan ServiceDesk palvelee Meitan asiakasorganisaatioiden työntekijöitä IT-asioissa, kuten tietoteknisten ongelmien neuvontapyynnöissä tai häiriöilmoituksien kanssa. ServiceDeskiin kannattaa soittaa kiireellisissä, työnteon kokonaan estävissä asioissa. Jos asiasi on kiireetön, suosittelemme tekemään siitä palvelupyynnön.
Mediatrituki neuvoo Mediatri-järjestelmään liittyvissä asioissa. Taspa eli Talouden ja henkilöstöhallinnon asiakaspalvelu auttaa niin Meitan asiakasorganisaatioiden työntekijöitä kuin kuntalaisia esimerkiksi myyntilaskutukseen, ostolaskutukseen tai verokortteihin liittyvissä kysymyksissä.
Kaikissa asiakaspalveluissamme on käytössä takaisinsoittopalvelu, joka aktivoituu puhelinpalvelujen ruuhkatilanteissa. Löydät ServiceDeskin ja Taspan puhelinnumerot sekä palveluajat Yhteydenottokanavat-sivulta. Katso Mediatrituen yhteystiedot täältä.