Etkö löydä Meitan asian­tun­ti­joi­den yhteys­tie­toja Asiakaspisteeltä? 

,
Tässä kuvassa meitalainen istuu keskittyneenä pöydän ääressä ja omaan kannettavaansa katsoen

Olemme saaneet Asiakas­pis­teen kävijöiltä palau­tetta sivus­tolta puuttu­vista yhteys­tie­doista. Emme julkaise Asiakas­pis­teelle yksit­täis­ten asian­tun­ti­joi­den puhelin­nu­me­roita, koska Meitassa asiointi tapah­tuu aina joko sähköis­ten palve­lu­ka­na­vien (ja sieltä lähetet­tä­vien palve­lu­pyyn­tö­jen) tai tehty­jen puhelin­soit­to­jen kautta.

Mitä tehdylle palve­lu­pyyn­nölle tapahtuu?

Voit Meitan asiak­kaana tehdä palve­lu­pyyn­nön sähköi­sesti joko Itsepal­ve­lu­ka­nava Meitta­rissa tai sähkö­pos­titse. Tehtyjä palve­lu­pyyn­töjä käsit­te­le­vät yhtiön palve­lua­luei­den tiimit.

Jos et ole aiemmin tehnyt palve­lu­pyyn­töä, katso siihen ohjeis­tusta täältä. Voit halutes­sasi seurata tekemääsi palve­lu­pyyn­töä, lisätie­toja täältä. Jos teit palve­lu­pyyn­nön (mutta olet epävarma sen peril­le­me­nosta), katso ohjeis­tus täältä.

Mistä löydät palve­lua­luei­den yhteystiedot?

Kun teet yhtey­den­o­ton Meitaan Itsepal­ve­lu­ka­nava Meitta­rin kautta, et tarvitse palve­lua­luei­den yhteys­tie­toja. Mikäli sinulla ei ole käytös­säsi Meitta­ria ja teet palve­lu­pyyn­nön sähkö­pos­titse, käytät­hän asiasi mukaan alla olevia yhteystietoja:

  • IT-asioita koske­vat työpyyn­nöt osoit­tee­seen [email protected]  
  • Mediatri-järjes­tel­mään liitty­vät työpyyn­nöt osoit­tee­seen [email protected]
  • Henki­löstö- ja talous­hal­lin­non palve­lu­jen pyynnöt sen tiimin osoit­tee­seen, joka asiaasi hoitaa – tarkem­mat tiedot verkko­si­vu­jemme Asiakas­pal­velu-sivulta

Milloin sinun kannat­taa soittaa Meitan asiakaspalveluun?

Meitan Service­Desk palve­lee Meitan asiakas­or­ga­ni­saa­tioi­den työnte­ki­jöitä IT-asioissa, kuten tieto­tek­nis­ten ongel­mien neuvon­ta­pyyn­nöissä tai häiriöil­moi­tuk­sien kanssa. Service­Des­kiin kannat­taa soittaa kiireel­li­sissä, työnteon kokonaan estävissä asioissa. Jos asiasi on kiiree­tön, suosit­te­lemme tekemään siitä palvelupyynnön.

Mediat­ri­tuki neuvoo Mediatri-järjes­tel­mään liitty­vissä asioissa. Taspa eli Talou­den ja henki­lös­tö­hal­lin­non asiakas­pal­velu auttaa niin Meitan asiakas­or­ga­ni­saa­tioi­den työnte­ki­jöitä kuin kunta­lai­sia esimer­kiksi myynti­las­ku­tuk­seen, ostolas­ku­tuk­seen tai verokort­tei­hin liitty­vissä kysymyksissä.

Kaikissa asiakas­pal­ve­luis­samme on käytössä takai­sin­soit­to­pal­velu, joka aktivoi­tuu puhelin­pal­ve­lu­jen ruuhka­ti­lan­teissa. Löydät Service­Des­kin ja Taspan puhelin­nu­me­rot sekä palve­lua­jat Yhtey­den­ot­to­ka­na­vat-sivulta. Katso Mediat­ri­tuen yhteys­tie­dot täältä.

Oliko tästä sivusta hyötyä? 

Kerro meille, mitä mieltä olit sivusta. Huomioimme palaut­teen Asiakas­pis­teen kehit­tä­mi­sessä. Palaute annetaan anonyymisti. 

Kiitos arvios­tasi – hienoa, että sivusta oli sinulle hyötyä! 

Pahoit­te­lut, ettei sisältö vastan­nut odotuksiasi! 

Kerro, miten voimme paran­taa sisältöä?