Henkilöstöhallinnon palvelut
Tuotamme asiakkaillemme palkkahallinnon rutiinit sekä tarjoamme toiminnan tueksi monipuolisia henkilöstöhallinnon lisäpalveluita. Räätälöimme palvelumme asiakaskohtaisesti.
Päivitetty
Mitä asiasi koskee? Valitse aihe:
Meittari Itsepalvelukanava
- IT-palvelupyynnöt
- Verkkokauppa
- Laiterekisteri
- Tunnukset ja käyttöoikeudet
- Palkansaajan sekä HR- ja esihenkilökäyttäjän palvelupyynnöt
- Talouden palvelupyynnöt
Palkka- ja työsuhdeasiat
- Palkka-asiat
- Muutokset palvelussuhteeseen
- Henkilötietojen muutokset
- Jäsenmaksut
Miten asioit, jos käytössäsi ei ole Meittaria?
Itsepalvelukanavan Meittarissa voivat asioida omilla työlaitteillaan ne Meitan asiakkaat, joiden organisaatiolla on käytössä IT-palvelut. Jos et pääse kirjautumaan Meittariin, voit lähettää meille työpyynnön sähköpostitse.
Sinua palvelevat henkilöstöhallinnon palvelujen kysymyksissä Meitan palkka- ja pääkäyttäjätiimien omat sähköpostiosoitteet, jotka löydät verkkosivujemme Asiakaspalvelu-sivulta.
Etsitkö vastausta usein kysyttyihin kysymyksiin?
-
Saitko palvelupyynnöstäsi automaattisen vastaanottokuittauksen?
-
Miten lähetän luottamuksellista ja/tai salassapidettävää materiaalia sähköpostitse?
-
Pitääkö verokortti toimittaa itse palkanlaskentaan, vai siirtyykö se suoraan Verohallinnolta?
-
Meitan palvelujen yleinen sanakirja
-
Meitan henkilöstöhallinnon palvelujen sanakirja
-
Miten kirjaan matkalaskun? Mistä saan tietoa maksuaikatauluista?