IT-palvelut
Tuotamme asiakkaillemme IT-palveluiden kokonaisuuden. Huolehdimme palveluiden toimivuudesta, joille perustan luo laadukas verkko- ja konesali-inframme. Palvelumme kohdentuvat käyttäjille, joille tarjoamme monipuolisten viestintä- ja tukipalvelujen ohella tuen virtuaalisille sekä paikallisille työasemaympäristöille. Olemme vahvasti mukana teknologian kehityksessä, joka takaa asiakkaillemme heidän ydintoimintojaan tukevat IT-palvelut. Palveluvalikkoomme kuuluvat myös lisenssi- ja laitesopimusten kilpailutus sekä niiden hallinnointi.
Päivitetty
Mitä asiasi koskee? Valitse aihe:
Meittari Itsepalvelukanava
- IT-palvelupyynnöt
- Verkkokauppa
- Laiterekisteri
- Tunnukset ja käyttöoikeudet
- Palkansaajan sekä HR- ja esihenkilökäyttäjän palvelupyynnöt
- Talouden palvelupyynnöt
Verkkokauppa tai laiterekisteri
- Laiterekisteri
- Laitetilaukset
- Puhe- ja dataliittymät
- Lisenssitilaukset
- Etäkäyttöoikeudet
Tunnukset ja käyttöoikeudet
- Käyttöoikeudet / pääsynhallinta
- Käyttäjätunnukset
- Salasana
Mediatri asiakas- ja potilastietojärjestelmä
- Mediatri pääkäyttäjätuki
- Usein kysytyt kysymykset
Etsitkö vastausta usein kysyttyihin kysymyksiin?
-
Millaisia maksuja elinkaarileasingilla hankittuihin tietokoneisiin voi sisältyä?
-
Miksi vanha laite tulee palauttaa laitetoimituksen yhteydessä?
-
Milloin laitteen vaihtaminen uuteen on ajankohtaista?
-
Millaisia laitteita voin tilata Meitan verkkokaupasta?
-
Mihin osoitteeseen palautan käytöstä poistettavan laitteen?
-
Miten teen poistopyynnön laiterekisterin kautta?
-
Miten ilmoitan laitteen käytöstä poistettavaksi?
-
Kuinka selvitän laitteessa jäljellä olevan vuokra-ajan?
-
Kuinka saan laiterekisteriin oikeudet?
-
Kuinka pääsen laiterekisteriin?