Meittari Itsepalvelukanava
Meittari Itsepalvelukanava palvelee sinua!
Voit hoitaa Meittarissa IT-palveluiden ja Henkilöstöhallinnon palveluiden asioita 24/7:
- IT-palvelupyynnöt, kuten
- neuvontapyynnöt tietotekniseen ongelmaan, ohjelmien asennuspyynnöt, häiriöilmoitukset ja ilmoitukset laitteen toimimattomuudesta
- tunnuksen salasanan nollaukset
Huom! Voit vaihtaa salasanan itsepalveluna!
- Tunnus- ja käyttöoikeusasiat
- Palkansaajan lomakkeet, kuten
- palkka- ja palvelutodistuksen tilaaminen, veroprosentin muutospyynnöt, kysy palkanmaksusta, palkasta perittävät maksut
- palkka- ja palvelutodistuksen tilaaminen, veroprosentin muutospyynnöt, kysy palkanmaksusta, palkasta perittävät maksut
- HR- ja esihenkilökäyttäjän lomakkeet, kuten
- hyväksytyn palkkamateriaalin toimittaminen, esihenkilömuutokset, palvelusuhteen muutokset, hyväksyttyjen työtodistusten toimittaminen jne.
- hyväksytyn palkkamateriaalin toimittaminen, esihenkilömuutokset, palvelusuhteen muutokset, hyväksyttyjen työtodistusten toimittaminen jne.
- Verkkokauppa
- Työasemat, mobiililaitteet
- Lisenssit (mm. Microsoft-lisenssit)
- Puhe- ja dataliittymät
- Oheislaitteet
- OC-tunnustilaukset
- Palomuurisääntömuutokset
- Laitteiden elinkaaren hallinta (laiterekisteri)
- Laiterekisterin selaus
- Kustannuspaikkamuutokset
- Laitteen elinkaareen liittyvät ilmoitukset (päättyminen, uuden vastaavan laitteen tilaus)
Huomioithan Meittarissa asioidessasi, että:
Itsepalvelukanavan sisältö muotoutuu kullekin käyttäjälle aina asiakkuuden sekä käyttöoikeuksien mukaan.
Verkkokaupan valikoimissa on asiakaskohtaisia eroja eikä kaikkia palveluita ole tilattavissa verkkokaupan kautta.
Huom! Koulujen/EDU-käyttäjien verkkokauppa löytyy omana osionaan Itsepalveluportaalista nimellä ‘Koulujen verkkokauppa’.
Ole tarvittaessa yhteydessä esimieheesi tai Meitan asiakkuusvastaavaan, jos huomaat puutteita organisaatiosi valikoimassa.
